woensdag 23 januari 2013

Mario Tas

Op dit moment ben ik bezig met het maken van een Mario tas voor de zoon van m'n vriendin Sandra. Hij is helemaal van de Super Mario. En dat bracht mij op een idee, alleen kan ik er dus nog niet al te veel van laten zien. Dus wordt vervolgd. Na een tegenvaller op de markt maandag er was een fournituren en stoffenkraam te bekennen, en toch wel enigszins zenuwachtig geworden van waar moet ik dan m'n spullen halen, heb ik gister bij de Jisk een hele leuke voering kunnen scoren voor heel weinig. heb voor het afrekenen nog extra bij de kassa gevraagd of de prijs wel klopte: 5 meter van 140 breed voor  €5.00. De kans is groot dat ik vandaag nog een keer terug ga voor nog wat andere. De overige fournituren ga ik vandaag maar in de stad zien te kopen. En dan is er nog veel werk te doen voor zondag.


Geen opmerkingen: