maandag 11 februari 2013

Buiten quiltjes

Tja soms denk je wel eens........
Ik heb een hanger voor quiltjes buiten aan de muur, ziet er erg leuk uit maar het zit niet mee.....
Er zijn inmiddels al 2 quiltjes doorgelopen qua kleur, en ik ben dus eigenlijk een beetje huiverig om een nieuwe buiten te hangen. Het quiltje voor februari bewaar ik ook nog even tot donderdag om hem buiten te hangen.

Een van die quiltjes is het kerstquiltje. En nu ik de foto's heb opgezocht bedenk ik me ineens: Hoe is het mogelijk dat dit jaar ineens de kleuren zijn doorgelopen terwijl ik vorig jaar het quiltje al een keer drijfnat van de straat had opgeraapt(zie mijn berichten 12 en 13 dec 2011) daar baal ik van.


En nu is vannacht ook nog door de harde wind de hanger half uit de muur gekomen. Maar gelukkig heeft manlief de hanger ook weer stevig vastgemaakt zodat ik donderdag(als de weerberichten droog weer aangeven al eerder) m'n nieuwe quiltje buiten kan hangen.

Geen opmerkingen: