woensdag 29 april 2020

Speldenkussen

Wat leuk allemaal deze maand....
Enige tijd geleden kwam ik iemand tegen op het www, die borduurpatronen aan het ontwerpen is. Ik kende haar van Bernina. Zij zocht testers voor haar ontworpen borduurpatronen, dat leek me wel wat en heb mezelf aangemeld.... Super leuk om te doen. Het eerste projectje was een speldenkussen "in the hoop" zoals dat zo mooi heet. Super leuk patroon. Ik mocht het patroon gratis proberen in ruil daarvoor moest ik wel een foto opsturen en eventuele op/aanmerkingen geven op de gebruiksaanwijzing. Dat was niet moeilijk. En met sommige dingen kan ik er niet 1 maken maar moeten het er meer zijn.
 En wat treft nu. Mijn foto is gebruikt om het project te promoten op het Bernina Blog..... Hoe leuk kan het zijn. Sta de hele maand april in de belangstelling bij Bernina Klik op deze: speldenkussen link en je kunt het hele stuk lezen en het filmpje bekijken wat erbij hoort.
Het jeans speldenkussen is echt mijn favoriet.

Geen opmerkingen: