vrijdag 30 november 2012

Tijdzone





Ik weet het nog goed dat ik 2 jaar geleden zo blij was dat ik 40 werd.
Maar nu denk ik dat ik in een verkeerde/andere tijdzone woon of leef? Bij ons hier in Dalem heeft de tijdzone 24 uur per dag.
Als ik bij vriendinnen en andere mede quiltsters, naaisters en bloggers kijk, lijkt het net of zij minstens 48 uur per dag hebben. Er verschijnen zoveel leuke en mooie dingen etui's, tassen, kledingstukken, knutsels, enz echt heel veel dingen die ik heeel leuk vind en waarvan ik denk: waarom heb ik dat niet gemaakt, ben een beetje jaloers op deze mensen die in die tijdzone wonen.

Ik zie ook van die TO DO lijstjes bij mensen wat ze willen maken of willen doen in een jaar daar worden regelmatig dingen vanaf gestreept omdat het klaar is en vervolgens word er weer iets nieuws bij gezet. Ik krijg het al niet eens voor elkaar om zo'n lijstje te maken.
Ik had bedacht dat ik dit jaar voor iedere maand een quiltje zou maken om buiten te kunnen hangen. Ik ben vanaf februari al bezig met een hartjes quiltje voor die maand, nu maar hopen dat ie voor volgende februari  klaar is......................
Evenals de hexagonbloemetjes one flower wednesday. Ik had me voorgenomen om iedere week 1 bloemetje te maken zodat ik aan het einde van iedere maand tenminste 4 bloemetjes kon showen..........Er zijn maanden voorbij gegaan waarin er niet 1 gemaakt is...............

Of zou het gewoon komen omdat ik te veel dingen leuk vind: gezelligheid met het gezin en familie en vrienden, koken, bakken, in de tuin werken, (bos,strand,polder)wandelingen, natuurfoto's maken, naaien, quilten, stofverven, op school helpen, Bloggen.........................enz. En door al deze en nog veel meer te doen ik in die andere tijdzone zit.

2 opmerkingen:

Jeanneke zei

Maakt niet uit joh! Ik zit in dezelfde tijdzone en ik word in februari voor de achtste keer vijftig :>)
Zou het aan de Gorkumse Gemene Deler liggen?
Zolang je maar plezier hebt in wat je doet en het is toch prachtig, als je ook anderen in dat plezier kunt laten delen?
Fijn zo doorgaan!
Groetjes,

Jeanneke.

Rian zei

Hihi, vast regio-gebonden, mijn dag heeft ook maar 24 uur, en ook dat is bij mij te kort. Hoe lukt het al die andere mensen om zoveel te doen.....