zondag 17 maart 2013

Afspraak

Na een hele week op facebook de gemoederen bezig gehouden te hebben, was het vandaag eindelijk zover. Mijn Zussie(ik heb helemaal geen broers of zussen) en ik hadden weken geleden al afgesproken om elkaar weer eens te bezoeken. Vandaag zijn we naar Deventer vertrokken voor een gezellige middag en avond met onze gezinnen. En natuurlijk niet met lege handen.
Voor de meiden had ik een nagellakje, lipglosje enz. echte meidendingen gekocht, maar zo geven vond ik zo kaal. Daar heb ik natuurlijk nog maar even een etui/tasje bij gemaakt.

Voor de volwassenen nog even een cake gebakken. En alles feestelijk ingepakt.


Na de koffie en thee met cake zijn we naar El Popo een mexicaans restaurant in Deventer gegaan om eten. Eten, drankjes was heerlijk en gezellig.



En natuurlijk was het weer veel te gezellig en veel te kort, en ging Martijn met een zakje edelstenen naar huis en wij met de nodige wierook van Secrets Of Asia. Als je meer van deze bijzondere winkel wil weten moet je beslist op de link kijken(klikken), of anders gewoon een bezoekje aan de winkel brengen.


1 opmerking:

Hennie zei

Wat een gezellige boel zeg!! Super-tasjes!!
Fijne week, met lekker nagenieten van dit moois!!
Groetjes, hennie