zondag 1 december 2013

Advent

Omdat de server van blogger vol zit kon ik de afgelopen weken weinig blog berichten plaatsen. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om van mijn verjaardagsgeld een blogboek te bestellen zodat ik alle blog berichten nog eens terug kan lezen, het is toch een soort van dagboek, en hele oude berichten kan verwijderen om plaats te maken voor nieuwe.
Afgelopen weken heb ik me bezig gehouden met het maken van een advent kalender. Dit stond al jaren op mijn lijstje om te doen. Maar met alle Sinterklaas perikelen is dat er nooit van gekomen. De tijd van Sinterklaas hebben we nu achter ons gelaten. En werd het dus tijd voor deze advent kalender. Na dagen van wc rolletjes verven, verjaardagen, knijpers plakken, surprise maken, bord schilderen, cursus, wc rollen versieren, cadeautjes maken....... is hij precies op tijd klaar nu de advent tijd begint.

1 opmerking:

Sunnysandra zei

He dat is een leuk idee!! Ik dacht eerst zonder de foto te zien dat de stropdassen hiervoor gebruikt zouden zijn, maar daar moeten we dus nog even op wachten. Hoe was de cursus?