vrijdag 10 januari 2014

Eerste week 2014

Zondag zijn we terug gekomen van een heerlijke week vakantie met vrienden in Duitsland.

En dan begint het gewone leven weer. Martijn naar school Hans en ik weer naar het werk. Met gepaste tegenzin was het toch wel weer lekker. Dinsdag opruimen en dan zou ik woensdag iets voor mezelf kunnen doen. Helaas was ik dinsdagochtend niet helemaal in orde en heb ik op bed gelegen. Dinsdagmiddag rustig aan de kerstspullen opgeruimd maar dat was niet het enige, er lag ook nog een flinke berg strijk en er waren nog meer werkjes te doen ook al van voor de vakantie. Hebben jullie ook van die lade.........Die je eerst voor de helft leeg moet halen voordat je gevonden hebt wat je zoekt?
En na een opruiming hou je soms ineens plek over

Woensdag ochtend vergadering. En het sporten van Martijn is weer begonnen evenals de training met Olly. Ik zelf heb besloten om dit jaar de badminton van minstens 11 jaar geleden weer op te gaan pakken, en Hans wil ook meer gaan bewegen, en dan moet het gezonde leven ook weer even opnieuw georganiseerd worden en is de eerste week van 2014 alweer voorbij.

1 opmerking:

Mostertpot zei

Kan je ons huis een keer onderhanden nemen?