vrijdag 7 februari 2014

Tevreden

Na de workshop handapplicatie en borduren was mijn werkstuk ergens in de grote hoop op het bureau terecht gekomen. Nadat ik eigenlijk iets anders zocht kwam ik het weer tegen en vond dat ik er weer verder aan moest werken.
 Na alle tegenslagen in dit werkstuk te hebben overwonnen en opgelost te hebben zoals o.a. het niet plakken van de vliesofix, en er nog eens goed naar gekeken te hebben was ik toch niet tevreden over het resultaat en wat moest ik ermee? Het enige wat ik mooi vond was de rood-roze bloem en het kleine blauwe bloemetje. Waar ik ook heel blij mee was is het garen wat van kleur verloopt. Ik heb een resolute beslissing genomen en het stuk met de rood - roze bloem eruit geknipt. Wat ik met het blauwe bloemetje wil weer ik nog niet maar daar komt vast ook nog wel eens ergens van pas. Ergens ver weg wist ik nog een houten lijstje te liggen, heb het uitgeknipte stuk vol geborduurd met het mooie garen en ingelijst.

Geen opmerkingen: