maandag 19 mei 2014

Stropdassen project.

Aan mijn blog zie ik dat er alweer een week voorbij is, wat gaat de tijd toch snel. Ben weinig productief geweest wat betreft handwerken. En omdat op dit moment mijn rug en schouders ingetaped zitten vanwege nek en schouder klachten wat ook erg vermoeiend is. Kan ik terug kijken op een drukke maar leuke week.
Ik ben veel met Olly wezen wandelen. Vergadering gehad, extra gewerkt, quilt/brei/handwerkfestival in Nieuwpoort bezocht, Open Havendag Gorinchem bezocht, verjaardag van mijn moeder, en dat allemaal buiten de gewoonlijke beslommeringen om.
En als klap op de vuurpijl kreeg ik bericht van Het Quiltersgilde dat mijn stropdassenproject op de algemene tentoonstelling van 4 t/m 9 september in Arnhem mag hangen. Daar ben ik super trots op.

3 opmerkingen:

Sunnysandra zei

GEFELICITEERD! Wat gaaf dat jouw stuk toegelaten wordt. Dan nu ook maar meteen een prijs ermee winnen, vindt je niet?!

Willy zei

En terecht! Is een hartstikke mooi voorbeeld van het thema van die Tentoonstelling!
Gefeliciteerd en inderdaad verdiend dit een prijs.

Rian zei

Wat leuk zeg!