maandag 14 juli 2014

Hippie festival

Ruim een week geleden hebben we het Hippie festival bezocht. Daar kocht ik bij Banditaz een leuk rokje en een broekrok. Eenmaal thuis gekomen kwam ik erachter dat ik niets in de kleur had wat ik op de broekrok kon dragen. Diverse winkels bezocht om een shirtje te scoren maar kwam iedere keer met lege handen thuis. Wat nu? het is zo'n leuke broek en ik wil hem zo graag aan........
Dan maar eerst naar de markt om te kijken of ze een leuk lapje hadden wat er bij paste, ook daar kwam ik met lege handen thuis. Wat nu? Toen ben ik naar de stoffenkraam in Sliedrecht gegaan. Inmiddels een grote winkel heerlijk zo'n grote stoffen winkel en gelukkig kon ik daar slagen voor kleurtjes tricot. 1 shirtje heb ik als af degelijk en saai eigenlijk maar die kan ik opleuken door een ketting en staat wel super leuk op de broek. Nog even internet afstruinen voor wat minder saaie shirtjes en dan achter het naaimachine.

1 opmerking:

Willy zei

Heb even op de site gekeken van Banditaz, leuke vrolijke kleren. Slim om even naar Sliedrecht te gaan, slaag je altijd.
Het Hippie festival moet gezellig geweest zijn, heb er al van meerdere over gehoord.