maandag 1 december 2014

Begonnen

Soms heb ik een off day, het liefste was ik vrijdag in mijn bed gebleven, maar de plicht riep en heb met veel pijn en moeite de hoogst noodzakelijke dingen gedaan. Maar ik had zin in iets leuks, met snel resultaat. Ik had van een vriendin een site doorgekregen met kerstwerkjes. Maar bij alleen kijken bleef het niet. Spullen gepakt en waar ben ik weer aan begonnen......

 Het zijn de kerstwerkjes van quiltmania . Het project loopt al even, en inhalen zal ik het nooit meer doen. Maar het zijn stuk voor stuk wel hele leuke werkjes om te doen.

1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Mooi hoor Jolanda. Het zijn echt super leuke blokjes om mee bezig te gaan. Ik ga nu nog even bezig met het blokje van vandaag. Jij ook veel plezier ermee gewenst! (ze zijn verslavend...) groetjes Conny