maandag 9 januari 2017

Maand voorbij

Ik zie aan m'n vorige blogbericht dat het alweer een maand geleden is dat ik een berichtje heb geplaatst. Wat gaat de tijd toch snel. Wat heb ik in die weken gedaan? Ouder gesprekken op school bij Martijn. Ik had een brainstormsessie bij Bernina met daarna een Bernina Uitje met Bowlen en eten. Bezoek tentoonstelling Seventies in Gorkums Museum. M'n vader zou gekatheteriseerd worden maar dit werden 3 bypasses wat ineens de nodige zorgen en bezoeken aan het ziekenhuis met zich mee bracht, iets wat we niet hadden verwacht. Alles is in vogelvlucht goed gegaan hij was met een week weer thuis. Een laatste voetbalwedstrijd dit seizoen van Martijn waar ik bij kon zijn en de laatste skilessen van de mannen. Een kerstmarkt bij Martijn op school.


En dan een heerlijke skivakantie. Waar het warm was en veel met sneeuwkanonnen besneeuwd werd maar wel heerlijk.

En ook de eerste week van 2017 is alweer voorbij. Met m'n vader gaat het goed. De kerstboom weer in de doos. Huis wat opgeruimd. Nieuwe linnenkast en bureau voor Martijn besteld. En het was eigenlijk de bedoeling dat de grote quilt in 2016 klaar was met quilten zodat ik alleen het label en de bies er nog maar aan hoefde te zetten. Helaas is dit niet meer gelukt. Ik wilde nl. dit jaar aan iets nieuws beginnen. Ik ben streng voor mezelf geweest, en heb me voorgenomen dat eerst deze quilt klaar moet zijn voor ik iets anders begin.

Geen opmerkingen: