woensdag 7 juni 2017

Regen en zonneschijn

De zomer is in aantocht, daar was gisteren niets van te merken. Het waaide hard en er kwam veel water uit de lucht. Goed voor de tuin dat wel, maar niet voor m'n humeur. Toch maar wat gaan doen, anders had ik de hele middag op de bank gehangen, en daar word ik ook niet gezelliger van.
Ik had van het weekend iemand gezien met een batik rok aan. Dat bracht me op het idee om de laatste batik lap die ik in 2013 van oom Bram had gekregen maar eens te gaan gebruiken. Deze lap heeft zolang gelegen omdat ik het ten eerste zonde vond om het te verknippen, ten tweede is bruin niet helemaal mijn kleur, en ten derde ik wist niet wat ik ermee moest. Maar het is er dan toch van gekomen. Heerlijk een poosje achter de naaimachine. Het t-shirt had ik al.

Geen opmerkingen: