dinsdag 27 februari 2018

Tijdens de bee van Januari bij de Lingelappers hadden we UFO festival iedereen moest z'n ufo's meenemen., en het verhaal erachter waarom het nog een ufo was. Ik had ook heel dapper m'n UFO op gezocht. Maar die van mij bleef over de bank hangen. Net voor de bee kreeg is griep. Deze top is gemaakt in de tijd dat ik nog geen blog had, geen mobiele telefoon e.d. dus best oud. Waarom niet afgemaakt destijds?: Gewoon eigenlijk te groot en ik niet zo'n ster in handquilten ben......Ondanks dat ik niet naar de bee ben geweest heeft het me toch zover gebracht om hem eens af te maken. Ik was in het middenblok begonnen met (hand)quilten. Maar zo'n grote(2persoons) quilt met de hand quilten daar heb ik eigenlijk de tijd niet meer voor. En nu? nu willen mijn handen zo'n grote quilt niet meer. Maar gelukkig heb ik een Bernina met BSR voet in huis. En ga ik hem dus verder machinaal quilten. 

Geen opmerkingen: