dinsdag 8 januari 2019

Ufo's

De dagen na de kerstvakantie: schoonmaak en opruimdagen...............
OOOOOOhhhhh wat heb ik veel onafgemaakt liggen...........en eigenlijk wil ik aan iets nieuws beginnen. Maar door de grote ravage van vanalles komt het er niet van. Ik wil iets afmaken, daarvoor moet ik iets opzoeken....en kom het ander tegen wat ik eerst op moet ruimen om ergens bij te kunnen.......grrrrr. Om dan nog maar niet te spreken over het naar mijn idee niet juiste materiaal in huis hebben, en het niet lukken van werkstukjes die ik af wil maken, of denken dat ik het ineens niet meer kan of weet hoe iets moet.
Toch maar de schouders eronder gezet en de eerste stap in de goede richting gedaan. een jeanswerkje wat ik weleens meeneem als ik een demo heb. Met de BSR voet doorgequilt met wat kraaltjes versierd. Ik heb 4 van deze blokken om er een opbergkubus van te maken.....Het begin is er.

Geen opmerkingen: