woensdag 3 juli 2019

Jurkje

Nadat ik het laatste kledingstuk had gemaakt had ik mezelf plechtig beloofd voor de vakantie geen nieuwe kledingstukken of andere werkstukken meer te beginnen......Maar ik kon het toch niet laten vandaag.... Nadat ik afgelopen weekend m'n kledingkast eens grondig had geïnspecteerd en tot de conclusie gekomen was dat er eigenlijk niet veel bijzonders in lag...... gewoon wat effen shirtjes, jeans, wat rokjes en jurkjes maar niets bijzonders.........Maar zolang het nog heel is hoeft het niet vervangen te worden. En na een bezoekje aan de stad voor een bikini(hier zit geen pasvorm meer in na 5 jaar).....kwam ik met niets terug. Geen leuke bikini te vinden evenals een luchtig shirtje of blouse. Vandaag kwam ik op het idee om naar een sport winkel in Leerdam te rijden om daar te kijken voor een bikini, want deze is wel van urgent belang voor de zomervakantie......En gelukkig geslaagd, en ook aan de badmode moet ik wennen. De bovenstukjes zijn wel laag, en ik houd toch stiekem van een beetje degelijk. nadat ik de bikini gekocht had bedacht ik me dat ik niet echt een jurkje of iets dergelijk had om erover aan te doen naar het strand..... Ik had enige tijd geleden van een vriendin een zak met stof gekregen en ik herinnerde me dat daar nog wel een tricotje in moest zitten, gevonden. En om een lang verhaal kort te maken, vanmiddag heb ik even een uurtje achter de lockmachine gezeten en dit jurkje gemaakt.

Geen opmerkingen: