woensdag 13 november 2019

InnieMinnie Vakantie


Mijn schoonvader en schoonzus zijn op vakantie, en omdat ik graag wandel(en mijn schoonzus ook) had mijn schoonzus gevraagd of ik een dag naar hun vakantie adres toe kwam. Ze hebben een huisje in Overloon gehuurd aan de rand van het bos. Na de nodige agenda kwesties is het er toch van gekomen. Maandagavond na het avondeten ben ik naar Overloon gegaan. Super gezellige avond met heerlijke vlaai die mijn schoonzus zelf had gemaakt. Dinsdag ochtend heerlijk met z'n drieën ontbeten. Toen we klaar waren om het bos in te gaan, ging het natuurlijk regenen. Maar wat is er fijner aan een vakantie dat je niets hoeft, ook voor mij deze ene dag. Dus wachten we gewoon de bui af....... Het werd gelukkig tegen het middaguur droog en het zonnetje kwam. Daar gingen we gewapend met wandelkaart, lunch e.d het bos is. Maar soms is het toch wel moeilijk wandelpaaltjes vinden..... Het is ons gelukt om een heerlijke wandeling te maken en weer bij het vakantie huisje terug te komen. Heerlijk in het bos gestruind met een rijkdom aan verschillende paddenstoelen. 'S middags heerlijk met een boek op de bank.... Er werd voor me gekookt. Mijn schoonvader had heerlijke hachee klaargemaakt. En dan is zo'n dag ineens heel snel voorbij. Na het eten spullen pakken en weer richting huis. Terug in het normale ritme.

Geen opmerkingen: