zondag 24 mei 2020

Foute dag

Bij gaat het ook weleens fout......
Omdat we een leuke actie gaan doen op het werk ben ik daar voorbereidingen voor aan het treffen. Dat betekend dat ik iets aan het maken ben.....
Het was de bedoeling dat ik dat vandaag af zou ronden.....Maar toen ik het geheel in elkaar wilde zetten was ik ineens 1 onderdeel kwijt. Vermoedelijk ligt dat in de kast op het werk want ik had het van de week meegenomen om aan m'n collega's te laten zien. en dan kun je dus niet verder en heb je een baal moment.....
Toen besloot ik om een alternatief te maken..... Ik had in de nieuwe Stitch at Home een leuk borduurwerkje op de machine van een zebra gezien, Stuk spijkerstof gepakt en borduren maar.......want de borduurmachine stond toch op tafel omdat ik eerder wat proefborduursels voor Keper en Twill van letter sleutelhangers had gemaakt.

En zo ging ik eerst de voorkant van de zebra borduren, en kwam er bij garenwissel zoveel ineens achter dat ik een verkeerde kleur op had staan, en de zebra dus zwarte ogen heb gegeven....
Maar dat was nog het minst erge want dan maak je gewoon witte pupillen erin. Nadat ik ook de achterkant had geborduurd en op het idee kwam om de tas met de lochmachine in elkaar te zetten met zwart-wit verloopgaren, en net toen ik de bovenkant wilde gaan aflocken zag ik het ineens.............
De achterkant van de zebra zit ondersteboven.....................zucht

Geen opmerkingen: