dinsdag 24 november 2020

En op het Werk.....

 Oke, ik werk inmiddels alweer 9 maanden bij Rijkers Naaimachines, wat gaat de tijd snel en wat heb ik al veel nieuwe uitdagingen gehad. Heel veel nieuw naaimachines leren kennen, en bij ons moet je van alle markten thuis zijn. Het is altijd een gezellige drukte. Dan zijn er net weer 10 tallen nieuwe machines geleverd en moet ik me tussen de dozen proppen om een borduurles voor te kunnen bereiden. De ene dag krijg je training voor de Brother XP en zoals vandaag moet je ineens een naaimachine repareren terwijl je alleen maar de net geleverde aan-uit unit bij de monteurs gaat brengen. 

Ik kreeg een schroevendraaier in mijn handen geduwd en werd er gezegd regel het maar.....die is voor de machine in de winkel...Ik de machine gehaald en onder toeziend oog van de experts(Otto) de machine uit elkaar gehaald, de aan-uit unit vervangen en de machine weer in elkaar gezet, super leuk om te doen. En als grap heb ik hiervoor een certificaat behaald😂En is er altijd wel iemand in de buurt met een foto toestel om deze te gekke situaties vast te leggen.


Geen opmerkingen: