maandag 5 april 2021

25 jaar

 Wat zijn wij verwend op onze trouwdag. Met mooie bloemen en kaarten met mooie wensen.


Maar wat doe je op zo'n dag als je vanwege corona eigenlijk niets mag. We hebben een heerlijke brunch gedaan met de ouders, dat was al een cadeautje op zich. En we hebben teruggeblikt naar 25 jaar geleden, ook het foto album kwam te voorschijn. Veel herinneringen kwamen weer boven en wat is er veel gebeurd de afgelopen 25 jaar: Veel mensen zijn overleden die op onze bruiloft waren, evenals dat er uit die tijd verschillende bevriende stellen uit elkaar zijn, ik was even vergeten dat onze trouwbus rood met blauw was, mijn schoonvader die aan het einde van de avond alle bonbons die over waren in een tasje had gestopt, mijn vriendin die de dag mee ging om mijn jurk goed te leggen en te hangen, waar heeft zij geslapen de nacht voor de bruiloft? Collega's waar je allang niet meer werkt, een koude maar zonnige dag. Het kleine nichtje wat aanwezig was, de animatie die we hadden wat had dat kleine vrouwtje grote handen, de trucjes die aan tafel werden gedaan, het heerlijke warm en koud buffet, het leuke duo wat muziek maakte, en de openingsdans(ik heb niet zo goed ritme gevoel). Zoveel mooie herinneringen zijn vandaag voorbij gekomen.

Geen opmerkingen: