zondag 15 april 2012

Drukke Zaterdag

Toen ik Zaterdagmorgen vertrok naar mijn werk waren er een paar mannen bezig met het repareren van de riolering. De tuin bij de voordeur lag al bijna een maand open gegraven. We konden niet meer door de voordeur eruit. Er lag nog oude zo gehete gresspijpen. Na grondige inspectie zaterdag morgen bleek op 2 plaatsen wortels door de pijp heen gegroeid te zitten. en 1 pijp had nog maar een opening ter grote van een euro muntstuk. het werd tijd dat hier nieuwe pijp kwam te liggen. En dan kunnen we ook daar beginnen met bestraten, en een mooi paadje maken naar de voordeur.

Ook was het zaterdag proefzwemmen zwemvaardigheid 1 voor Martijn. Enigzins zenuwachtig gingen we samen met zijn vriendje die ook af moest zwemmen en bij ons logeerde naar het zwembad. Alle was oke en volgende week zaterdag mag Martijn afzwemmen.
En hoe druk kun je het hebben op 1 dag. Hans moest 's avonds het geluid regelen bij het koor van zijn vader.
Geheel verrast kwam hij thuis met een kistje met fruit. Ziet dit er niet super heerlijk uit. Ik stond er om 11 uur 's avonds bijna bij te kwijlen.

2 opmerkingen:

Hennie zei

Er wordt nog steeds druk gewerkt bij jullie zie ik wel! Gelukkig dat je nog wel tijd maakt voor een dagje uit!
Martijn, succes volgende week!
Groetjes, Hennie

Sunnysandra zei

Dat was zeker een drukke zaterdag! Super van Martijn!
Hmm lekkere fruitsalade, daar ben ik dol op.
Sandra