dinsdag 19 juni 2012

Alweer een briefje

Ik was geheel verrast toen Martijn vandaag uit school met zijn afzwembriefje voor zwemvaardigheid 2 thuis kwam. 


Martijn had eerder deze week al gevraagd of hij na het behalen van zijn zwemvaardigheid 2 diploma naar survival zwemmen mocht. Dit schepte mijn verbazing want hij is nooit zo van de zwemlessen geweest. Omdat hij van mij zijn A en B diploma moest halen heeft hij dat gedaan, en na een bijna verdrinking in een zwembad op vakantie ook zijn C moest gaan halen,  tegenstribbelend en huilend gingen wij vaak naar het zwembad. En dan nu vraagt hij ineens of hij ook mag gaan survivallen. Mijn antwoord was natuurlijk volmondig JA. Niet wetende dat hij nu al zijn zwemvaardigheid 2 mag gaan afzwemmen. Zaterdagmiddag zitten we dus weer in het zwembad voor het proefzwemmen en als het helemaal goed gaat volgende week voor het afzwemmen.
Ik ben er weer trots op.

1 opmerking:

Sunnysandra zei

Zo die Martijn, gaat als de brandweer! Misschien wordt het wel zijn sport en heb je later nog een leuk verhaal op zijn trouwdag haha nu loop ik wel erg hard van stapel.