zondag 16 september 2012

Goed nagedacht

Nadat ik deze week de hevige (zenuw)pijn (als gevolg van een verschoven wervel)in mijn nek ben kwijt geraakt door een goede behandeling bij de fysio, ziet de wereld er toch wel een stuk rooskleuriger uit. Heb ook weer zin om dingen te doen. Wel rustig aan en goed op mijn houding letten en niet te lang achtereen in dezelfde houding. Ben ik ook weer begonnen met werken voorlopig 2 ochtenden in de week. Als je zo'n hevige pijn in je nek hebt waartegen daadwerkelijk niets help ga wel over bepaalde dingen nadenken. Zo bedacht ik me dat ik pas op de helft van mijn leven zit, en dus zeker nog zo'n lange tijd te gaan heb, en die tijd wil ik eigenlijk toch wel met leuke dingen en vooral zonder pijn doorbrengen. Daarvoor heb ik met mezelf een afspraak gemaakt: Op de dagen dat ik werk doe ik niets in het huishouden. Op de dagen dat ik vrij ben doe ik verspreid over de dag enkele dingen in het hh en de rest van de dag is voor mezelf. En tot nu toe bevalt dat prima, en is de rust in mezelf weer terug gekeerd.

Geen opmerkingen: