dinsdag 18 maart 2014

Tijd vliegt

Ik zie net dat het alweer 2 weken geleden is dat ik hier een berichtje heb geplaatst. Wat  niet betekend dat ik stil heb gezeten. We hebben veel leuke dingen gedaan met vrienden, wandelen in bos en op strand met een goed gesprek en daarna een lekker hapje eten met z'n allen. De hondentrainingen zijn ook weer in volle gang en het badmintonnen heb ik ook weer opgepakt. En dan nog de nodige dingetjes regelen voor de vereniging, het huishouden, tuin onderhoud, sporten en school van Martijn enz. dan vliegen de weken wel voorbij. Naast deze leuke dingen heb ik ook nog wat patchwork kunnen doen. Ik heb wat blokken gemaakt uit het boek van Mickey Depre, erg leuk om te doen.
En te zien wat voor verschillende vormen je van 1 blokje kunt maken(linkse foto).
Ik heb lapjes uit de fq doos gebruikt. Dit is een doos vol fq die ik ooit eens via een stoffen abonnement heb gekregen, maar eigenlijk niet zo mijn kleurtjes/stijl zijn. Maar uitermate geschikt om deze leuke proefblokken te maken.


1 opmerking:

Willy zei

Dat ziet er leuk uit! Zijn het alleen proefblokken? Jouw kennende heb je al een projectje in je hoofd zitten.