dinsdag 29 april 2014

Vierkante meter tuin

De meivakantie is hier nu in zijn tweede week. Ik krijg het niet echt allemaal op de rit op dit moment. Ben een beetje helemaal uit mijn ritme en uit m'n doen. Ook wil en heb ik veel te doen, werk ik 2 hele dagen in de vakantie(doe ik altijd in de vakantie want dat is makkelijker met oppas voor Martijn) En krijg ik het overige maar niet gedaan. En ben ook veel moe. Wat doe je dan zul je je afvragen? Dat vraag ik mezelf ook af?
Omdat het brood vorige week zo heerlijk was had ik eergisteren het desem weer uit de koelkast gehaald, ververst en gevoed, er een beetje van apart gezet voor Willy en er vandaag weer een heerlijk broodje van gebakken. Het is jammer dat er geen geur blog bestaat.......mmmmmm.


Omdat ons grastapijt er slecht aan toe is, met veel mos e.d en we niet wisten wat we er mee aan moesten hebben we er nu 2 x 1 vierkante meter moestuin ingezet. Het ziet er ontzettend leuk uit, en hebben besloten om nog 2 bakken er bij te halen. De bak met de stokken daar staan 2 flespompoen plantjes in, daar moet nog een courgette en komkommer bij komen. In die andere bak staan sla, rode bietjes, broccoli en bloemkool. Ik had zelf ook nog radijsjes en rucola sla voor gezaaid die kunnen straks in die andere bak. evenals de prei, spruitjes en paprika. we gaan het gewoon proberen. 


2 opmerkingen:

Willy zei

Oooohh, kan niet wachten om met de starter aan de gang te gaan!

Haal de hele grasmat er uit en maak er een moestuin van. Lekker alles in de volle grond.

Sunnysandra zei

Brood ziet er weer goed uit! Kijk je maandagavond ook naar Maartens moestuin? Zo niet is dat wel een goede tip.
Veel eetplezier van brood en in de toekomst groenten.