zondag 8 juni 2014

Vastlopertje

Soms wil je van alles, maar gaat er ook het nodige niet goed.
Zo ben ik ergens mee bezig waarvan ik niet kan zeggen waarmee want de persoon in kwestie leest mee. Maar daarvoor weet ik niet wat voor achtergrond stof ik zou moeten gebruiken. Het zijn hoofdzakelijk blauwe en rode lapjes, nu is wit wel de mooiste oplossing maar de persoon in kwestie houd daar niet zo van, dus wat moet je doen.


 En dan heb je een ander project gevonden wat nog uitgevoerd kan worden. Een paper piecing voorbeeld werkje voor De Lingelappers, ook hier kan ik dus verder niet veel over zeggen alleen, dat toen ik het ging overtrekken kwam ik vlieseline L11 te kort, dus ook dit project maar weer aan de kant. Wat NU.

Dan maar verder aan mijn tweede ongelijk zijdige vijfhoeken project, heb ik altijd bij de hand, gaat bijna overal mee naar toe, lekker makkelijk werkje. Maar na het maken van deze bloem ging ik op zoek naar de andere bloemen die ik al had gemaakt om te kijken wat voor variatie ik nog meer kan en moet maken. En NERGENS te vinden.

Na 3 projecten van vandaag geef ik het op. Want tijdens het zoeken naar de vlieseline, bloemen en achtergrond stof vond ik nog enkele andere projecten die of afgemaakt of klaar liggen om aan te beginnen.
En dan loop je vast, want deze projecten blijven door je hoofd spoken totdat alles weer hebt gevonden.

1 opmerking:

Sunnysandra zei

Spannend al die projecten en jammer dat het dan allemaal net niet mee zit.