woensdag 18 juni 2014

Verwacht

Ik had het wel verwacht, maar toch valt het tegen. We hadden gisteravond examen voor de VEG(voortgezet elementair gehoorzaamheid). En we zijn afgewezen of te wel gezakt. Ik wist wel dat we 1 van de onderdelen, terugzenden plaats, niet voldoende beheersten, maar dat de overige onderdelen zo zwaar werden beoordeeld had ik niet verwacht. Eveneens had ik niet verwacht dat Olly sommige onderdelen ineens niet uitvoerde zoals het staan en betasten. Dit gaat tijdens de trainingen altijd goed en nu ineens had ze bedacht dat het een spelletje was en ging heerlijk over het veld rennen. Balen, maar maandag hebben we nog een extra training, thuis veel proberen te oefenen en dinsdag 1 juli proberen we opnieuw een examen.

1 opmerking:

Willy zei

Dat is inderdaad balen.
Onze hond zou denk ik niet één score halen, als ik hem roep dan doet hij net of hij mij niet hoort behalve als ik een brokje in mijn handen heb. Loslopen gaat niet, hij gaat finaal de andere kant uit en komen als ik roep doet hij dus niet. Renzo heeft zijn eigen plan, zijn eigen route die hij wil lopen (vooral niet te ver) en heeft zijn eigen dagindeling (vooral veel slapen). M.a.w. een geweldig lief, eigenwijs beest! Succes op 1 juli, het gaat jullie vast en zeker lukken.