donderdag 25 februari 2016

Stropdassen

Een paar weken geleden hebben we een bezoek gebracht aan een oom. Die heeft jarenlang stropdassen gespaard. Hij is aan het opruimen en deed ook zijn stropdassen weg. En omdat ik al eens eerder stropdassen van hem had gekregen waar ik o.a. een stropdassenjapon van heb gemaakt mocht ik de overige stropdassen ook komen halen. Na een gezellig bezoek met lunch de kelder in om de dassen te pakken. Een grote koffer, een boodschappentas en een trolly vol met stropdassen. Toen ik thuis de koffer open deed kreeg ik hem niet meer dicht zo vol zat hij met stropdassen.
4 grote plastic dozen gekocht en de stropdassen maar gelijk uitzoeken op kleur. Ik heb ze niet geteld maar ik denk dat het er rond de 700 zijn, overwegend blauw van kleur. Wat ik ermee ga doen weet ik nog niet. Tijd genoeg om erover na te denken. Eerst moet m'n quilt af.

Geen opmerkingen: