donderdag 2 november 2017

Uitgestelde verjaardag

Vandaag 14 jaar geleden kwam onze jonge man op de wereld. Momenteel vraag ik me steeds vaker af waar is die tijd gebleven????? 14 jaar verder zit in de tweede van het Technasium, gaat graag naar de voetbal en speelt graag minecraft...............Dit heugelijk feit gaan we zaterdag vieren.

Simpelweg zaterdag vieren omdat ik gisteren, vandaag en morgen op de kreadoe beurs in Utrecht sta voor Bernina. Voor deze beurs heb ik een werkje mee. Een paar stukje spijkerstof die ik voorgesneden heb liggen heb ik als een ninepatch aan elkaar genaaid, daar na met voetje 10 en steek nr. 6 doorgestikt. 's Avonds thuis wat cirkels erop geplakt en de komende dagen kan ik vooruit om er mooie bloemen van te maken, en te laten zien hoe makkelijk dat gaat met een Bernina naaimachine.

Geen opmerkingen: