woensdag 20 februari 2019

Cadeautje tussendoor

Vandaag is mijn laatste officiële bestuursvergadering bij de Lingelappers. 6 Jaar lang heb ik mee mogen beslissen over het wel en wee van de vereniging. een leuke en leerzame periode.Volgende week is de algemene ledenvergadering en treed ik af. Ik ga het bestuur met gemengde gevoelens verlaten. Jammer dat het al voorbij is, heb heel veel leuke uren gehad met mijn medebestuursleden en heel veel personen anders leren kennen. Veel dingen mogen voorbereiden en uitwerken, 2 tentoonstellingen mogen organiseren enz.... Gelukkig: 6 jaar is best wel lang en na die tijd heb je het allemaal ook wel een beetje gezien, en word het weer tijd voor mijn eigen projecten. En voor een nieuw gezicht/ideeën binnen de vereniging.
Als dank voor alle steun en leuke uren die we samen hebben doorgebracht heb ik voor mijn medebestuursleden een klein presentje gemaakt. Gevuld met paaseitjes krijgen de bestuursleden dit leuke etuitje.

Geen opmerkingen: