dinsdag 5 februari 2019

Goed bezig

Zo ik heb de gang erin. Vandaag weer een ufo tot een affo gemaakt. De jeansblokken heb ik regelmatig mee gehad naar een Bernina demo. Maar het in elkaar zetten liet op zich wachten. vandaag de binnenkant gemaakt, de vakjes met een siersteekje versierd en hem verder in elkaar gezet.

En nadat ik dit tasje had afgemaakt, heb ik de kast een uitgespit om te kijken wat er nog meer in lag wat niet af is. Een hexagonnen top....maar ik weet nog niet hoe ik deze verder ga af(ver)werken. Een hoesje voor m'n strijkijzer..... Ik ben nog steeds opzoek naar een metalic strijkplankovertrek want daar wil ik hem mee voeren. Dit ging dus beide terug de kast in.

Ook vond ik blokken die ik gemaakt heb uit het boek Patchwork city. Ik wil alle blokken maken uit het boek 75 stuks.....voor een grote quilt.

Vandaag maar weer eens een blok gesneden.
Dit word een quilt in zwart-wit met rood, geel en aqua blauwe accenten.

Geen opmerkingen: