dinsdag 17 januari 2012

Week voorbij


Is er alweer een week voorbij. Dit merkte ik doordat ik al een week geen blog bericht had achter gelaten. Wat natuurlijk niet betekend dat er hier niets gebeurd.
Vorige week liep ik nog over de dijk en kon mijn oog niet van het hoge water afhouden, en zo liep ik daar vandaag kijkend naar de bevroren plassen met mooie luchtbellen erin net naast het wegdek. Water blijft toch aantrekkelijk in welke vorm dan ook.
Zoals ik ook al eerder melde tijdens deze wandelingen komt het hoofd op orde. Zo heb ik ook besloten om met de huisjes te stoppen. Jammer maar spijtig maar ik besteed mijn tijd liever aan een (ufo)ander project. De Dresden plate is niet uit mijn hoofd te krijgen. Heb avonden over het net zitten surfen waar ik de mal zou bestellen. Nou dat gaat nog wat worden. Het eerste waar ik bestelde, en betalen per credit card(voor het eerst) mailde mij de volgende avond terug dat zij niet leverden in Nederland. Oke op zoek naar een andere leverancier. Gelukkig gevonden, en nu heb ik bleek dus dat ik een nummertje verkeerd had ingevuld voor de betaling. Je wilt wat en het weet ook wat. zit nog even op antwoord te wachten van de levancier en dan hoop ik dat het gaat lukken. Want wat ik ook doe die dresden plate wil niet uit mijn hoofd.

En er word hier ook hard gewerkt aan de quilt voor Martijn. Ben druk bezig om de rand eraan te zetten.
Ook word er hier nog steeds opgeruimd, Hans en ik delen een kamer terwijl we voorheen iedere een eigen kamer hadden, dat is dus passen en meten en opruimen. We hebben inmiddels van plaats geruild, ik rechts en hij links. Wat maakt dat nou uit zou je zeggen? Nou heel veel! En het lijkt daardoor of dat we meer plaats hebben. Blauwe kliko's vol oud papier, om de week zwarte kliko's bomvol overige huisraad, en groene kliko's bomvol met tuinafval want daar wordt ook driftig in gesnoeid.

Geen opmerkingen: