zondag 19 mei 2013

Wat ben ik aan het doen

Ik zie dat het al 3 weken geleden is dat ik een blogberichtje heb gemaakt, terwijl het de bedoeling was om iedere minstens 1 berichtje te doen. Maar wat ben ik dan wel aan het doen? Nou niet veel. Heb heel veel leuke dingen in mijn hoofd maar deze komen hellaas ook niet uit mijn handen. Jammer. Wel ben ik bezig met de naambadge van de Lingelappers. De een te klein, de andere goed van maat maar nu moet mijn naam er nog bij....................... en dit alles wil niet zo vlotten als ik zou willen.

Daarnaast ben ik ook nog met allerlei andere dingen bezig die ook niet zo willen vlotten...........

En ondertussen moet er ook opgevoed worden.
Dit lieve schatje moet minstens 1 keer per dag goed haar energie kwijt. Dat betekend dat ik minstens een uur per dag in de uiterwaarden te vinden ben. Heerlijk hoor lekker naar buiten stevig wandelen en wat gehoorzaamheidsoefeningen doen. Ze pikt het goed op, en het is een makkelijk hondje. Alleen mannen? Daar heeft ze het niet zo op. Dan word er hard geblaft, zelf als de heer des huizes thuis komt.

1 opmerking:

Rian zei

je bent goed bezig hoor met je naamlabel en al verder dan die van mij. Bij mij komt er ook niets uit mijn handen, terwijl ik voor oktober wel mijn leliequilt af wil hebben... Afijn, we rommelen maar door. Misschien dat er met beter weer ook meer zin komt.