dinsdag 5 maart 2019

Patchwork City

Vorige week woensdag was het weer bee bij de Lingelappers. Voor mij de laatste bee als bestuurslid. Na 2 keer 3 jaar algemeen bestuurslid te zijn geweest was ik niet meer herkiesbaar en is het tijd om het stokje door te geven aan iemand anders. 6 hele leuke, gezellige en leerzame jaren laat ik achter me. Tijdens deze 6 jaar zijn er nieuwe vriendschappen ontstaan. Tijdens de ochtend bee werd ik hartelijk bedankt voor de 6 jaar algemeen bestuurslid, met voor ieder jaar een lapje batikstof. Het zit erop met een dubbel gevoel."Jammer" dat ik niet meer mee mag beslissen over het wel en wee van de vereniging."Gelukkig" weer meer tijd voor mijn eigen projecten.


Tijdens de avondbee heb ik nog 3 blokken van het patchwork city project in elkaar gezet.

Geen opmerkingen: