zaterdag 9 maart 2019

Zomerkleding

Het eerste kledingstuk voor de zomer garderobe is klaar. Een salopette met stijl zoals ie genoemd word in de La Mason Victor van januari/februari 2019. Een broek met een klein beetje bijzonder verhaal. Soms krijg je weleens was: Een grote stof staal van een gordijnen winkel die ging  verhuizen. een gordijnstaal met linnen structuur in mijn favoriete kleur blauw/grijs. Ik had de lap op het oog, maar wist alleen nog niet wat ervan te maken...... Totdat ik dus deze broek zag. En hebben we bij deze broek ook nog het verhaal van de mysterieuze verdwijning van de blinde rits. Ik had een mooie blauw grijze blinde rits kunnen bemachtigen om in de broek te zetten. Eenmaal aangekomen op het punt dat de rits erin kon, Is de rits gewoon verdwenen......Na enkele uren gezocht te hebben besloten om een donker blauwe blinde rits erin te zetten die ik voor een ander project had liggen.

Geen opmerkingen: