maandag 13 juni 2022

Eerste Chemo

De eerste chemo is donderdag gestart. Ik word behandeld met 4 middelen. de eerste 3 zijn er donderdag ingegaan op de dagverpleging. Het vierde middel is op de longafdeling gaan lopen. Dit is een grote hoeveelheid en moet in 46 uur mijn lichaam binnen lopen. Heb dus 2 nachten in het ziekenhuis geslapen. Zaterdag ochtend ging de infuuspaal piepen wat het teken was dat het vierde middel doorgelopen was en dat ik naar huis mocht. Het is heerlijk om weer thuis te zijn. Lekker in mijn eigen omgeving. Niet dat ik veel puf heb. Ik ben nog steeds misselijk, soms aan de diarree, moe en heb het gevoel of dat ik goed de griep heb, en wil de hele dag wel slapen. De eerste chemo zit erin en mijn lichaam is hard aan het werk. 

2 opmerkingen:

Hetty Janssen zei

Goedzo, de 1e stap is gezet. Ik hoop van harte dat het allemaal goed z'n werk doet.
Hou de moed er maar in. Doe leuke langzame dingen.

Carola zei

Heel veel succes met de kuren