woensdag 8 juni 2022

Om me niet gek te maken.

Mijn gedachten gaan alle kanten op na de verschrikkelijke uitslag van vorige week. Van ongeloof tot totale paniek en alles daar tussen in. Alles moet in mijn hoofd op orde komen, en ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen, maar hulp is in aantocht. Wat helpt om wat rustiger te worden en tijdelijk de aandacht even ergens anders op te kunnen leggen is proberen het normale leven weer op te pakken. Hoe moeilijk het ook is. Daarom heb ik van de week het laatste kraamcadeautje afgemaakt. Een heerlijk badjas/pakje. Nu kan de baby van de achterebuurvrouw(eind juni was is even vergeten) komen.

 

3 opmerkingen:

Karin zei

Wat een schattig jasje heb je gemaakt!
Dapper dat je probeert de draad op te pakken om rust te creëren in je hoofd.

Matje zei

Lieve Jolanda. Wat een helse tijd moet dit zijn voor jou en je gezin. Ik wens jullie heel veel kracht toe om hier samen me degenen die je dierbaar zij doorheen te komen.
Liefs Matje

Hetty Janssen zei

Het is een schattig pakje geworden.
Knap dat je doorgat met je leven, verstandig maar in jouw situatie reuze moeilijk.
Zie het maken van iets moois zoals dat pakje, als een pareltje in je leven, dat kan niemand je afpakken. Zo creëer je blije momenten, dat is heel belangrijk, eigenlijk voor alle mensen, maar voor jou nu zeker.
Ik denk veel aan je.