vrijdag 1 juli 2022

Aangenaam verrast

9 dagen na de 2de chemo behandeling begin ik me weer een beetje "normaal" te voelen. Komt de energie gedeeltelijk weer terug en krijg ik weer zin om dingen te gaan doen. Maar moe blijf ik gewoon. Vandaag kwam Margeeth een quiltvriendin bij mij op bezoek. Met een verrassing. Er zijn de afgelopen periode blokken met hartjes ingezameld bij de quiltvereniging. Daar is een mooi quiltje van gemaakt. helemaal in mijn kleuren. En je kunt er alle mogelijke spreuken met hartjes op los laten😄. Daar ben ik super blij mee.  Er zat ook nog een grote stapel kaarten bij.
 Dank jullie wel Lingelapppers💖


 

2 opmerkingen:

Hetty Janssen zei

Hoi Jolanda, fijn dat je blij bent met de quilt. Margeeth kwam met het lieve idee. We hebben hem woensdag bewonderd met de zomerbee. Allemaal leven we met je mee en dit was tenminste ' iets' dat we voor he konden doen. Ik hoorde iemand zeggen dat ze wel meer hartjes had willen maken, als je daarmee geholpen zou zijn. Want wat betreft je ziekzijn moeten de medicijnen je helpen. Wij staan daarbij met lege handen. Ik hoop dat de quilt je een positieve boost geeft. Fijn dat je weer wat energie hebt, en je jezelf wat normaler voelt. Geniet van je quilt. Hopelijk gaan die medicijnen werken zodat je zelf ook nog leuke dingen kunt maken. Sterkte met alles en weet dat we aan je denken.

O ja, op fb staan enkele reacties van de lingelappers, ik las dat je die niet kunt lezen. Als je wilt kan ik wel een screenshot sturen ervan? Als je het nog niet via een andere weg hebt gelezen.

Sandra Stieding zei

Wat een lieve actie zeg, dat zal je zeker goed doen.